Finał VI edycji szkolnego konkursu Mam Talent już wkrótce!

Odsłony: 1165

REGULAMIN VI EDYCJI SZKOLNEGO KONKURSU „ MAM TALENT”

ORGANIZATOR:

Pani Jowita Zamojska i Pani Julita Urbaniak

CELE  KONKURSU:

  • popularyzowanie działań artystycznych,
  • rozwijanie kreatywności młodzieży,
  • promowanie młodych talentów,
  • rozwijanie zainteresowań uczniów,
  • wyłonienie najciekawszej osobowości wśród osób posiadających różnorakie talenty i umiejętności,
  • umożliwienie prezentacji swoich pasji.

POSTANOWIENIA OGÓLNE:

  1. Konkurs skierowany jest do uczniów klas I – VI Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze, którzy chcą zaprezentować na forum szkoły swoje zainteresowania, pasje, hobby, osiągnięcia czy talent
  2. Prezentacja może mieć formę sceniczną, muzyczną, ruchową,  plastyczną (piosenka, taniec, przemówienie, kabaret, iluzja, plakat, origami, rzeźba, układ gimnastyczny itp.).
  3. Każdy występ oceniany jest przez Jury, które wraz z organizatorami czuwa nad sprawiedliwym przebiegiem imprezy.
  4. Jury wybiera I, II i III miejsce oraz jedno wyróżnienie w kategorii klas I-III oraz w kategorii klas IV-VI. Jury przyznaje punkty za każdy występ w skali 0 do 5. W każdej chwili ma prawo przerwać występ. Werdykt Jury jest niepodważalny.
  5. Finał konkursu odbędzie się dnia 27 maja 2014 r. o godzinie 10.00 w hali sportowej Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze.
  6. Do konkursu dopuszczone zostają jedynie te występy, które nie zagrażają zdrowiu i życiu uczestników konkursu oraz publiczności.
  7. Do udziału zaproszeni są zarówno wykonawcy indywidualni, jak i grupy prezentujące swój talent (do 10 osób). Zespół musi posiadać własną nazwę!
  8. Prezentacja powinna trwać od 2 do 5 minut.
  9. W przypadku utworu muzycznego prezentacja dotyczy jednej piosenki lub utworu. Uczestnik może wystapić  z własnym akompaniamentem. Akompaniament może być nagrany na płycie CD, opatrzonej imieniem i nazwiskiem wykonawcy oraz tytułem piosenki. Podkład muzyczny ma być jedynie z linią melodyczną, bez słów.
  10. Przed konkursem w dniu 26 maja 2014 r. odbędzie się obowiązkowe zebranie uczestników w sprawach organizacyjnych. Sala i godzina zebrania do ustalenia.
  11. Uczestnicy konkursu mają obowiązek dostarczyć niezbędne pomoce do swojego występu (akompaniament, plakat, rzeźbę, przybory, instrumenty muzyczne itp.) w dniu zebrania przed konkursem. W przeciwnym wypadku występ może być niedopuszczony do udziału w konkursie.
  12. W czasie występu niedozwolone jest wykonywanie niestosownych gestów, ruchów, tańców oraz wykorzystanie niestosownych piosenek czy używanie wulgarnych słów.
  13. Dla najlepszych uczestników przewidywane są dyplomy oraz drobne upominki.
  14. Każdy uczestnik otrzyma drobny upominek.
  15. Wszyscy finaliści konkursu zobowiązani są przynieść pisemną zgodę rodziców lub opiekunów na udział oraz publikację jego zdjęcia, imienia i nazwiska na stronie internetowej szkoły.

FORMA KONKURSU:

Krótka prezentacja sceniczna bardzo różnoraka w formie:

  • śpiew
  • gra na dowolnym instrumencie
  • recytacja
  • układ gimnastyczny
  • praca plastyczna
  • skecz, kabaret, iluzja
  • origami, itp.

PRZEBIEG KONKURSU:

Konkurs składa się z dwóch etapów:

1.  Obowiązkowe przesłuchanie:

I przesłuchanie – 14 kwietnia 2014 roku o godzinie 10.00 w świetlicy szkolnej

II przesłuchanie – 9 maj 2014 roku o godzinie 11.00 w świetlicy szkolnej

2.  FINAŁ – 27 maj 2014 roku godzina 10.00 hala GZSZ-P

Przesłuchania te organizowane są w celu wyłonienia najlepszych prezentacji. Jury zastrzega sobie również prawo do udzielenia wskazówek po zastosowaniu, których uczestnicy mogą dostać się do finału.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

Decyzja organizatora i jury jest ostateczna i niepodważalna. Organizator lub jury nie jest zobowiązane do podania powodów podjęcia decyzji o odrzuceniu kandydata lub zakwalifikowania do grona finalistów.

O kolejności występów decydują organizatorzy. Informacja o kolejności występów zostanie podana do wiadomości przed planowanym rozpoczęciem  konkursu.

Osoby do kontaktu – p. Urbaniak i p. Zamojska.

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W ZABAWIE!!!